مرکز فرهنگی هنری دولت آباد (نمین )

 این مرکز از سال 1384 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . همزمان با هفته دولت آباد، این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام  شهید قربانعلی پوراروج نام گذاری شد.



خدمات مرکز :

 

  کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی ۴ سال کامل تا 17 سال

  اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی 

  اجرای نمایش های عروسکی وتئاتر و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای  کتابخانه کودک ونوجوان، سالن آمفی تئاتر،

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک  و نوجوان

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی /  کارگاه سفال /  کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

   

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز در یک شیفت از 8 صبح الی 14 / روزهای زوج پسر و روز های فرد دختر

پرسنل :

 

  ۱ نفر مسئول مرکز - 1 نفر نیروی هنری - 1 نفر نیروی ادبی – 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  خیابان معلم -  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دولت آباد

تلفن :

 

  تلفن :  32347333

مسئول مرکز :

 

   آقای کریم اصلانزاده


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1402/07/15 - 15:10
  • تعداد بازدید: 328
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با نقد کتاب شب چهل و یکم؛

پویش کتاب‌خوانی «به‌وقت کتاب» در مرکز 2 کانون اردبیل اجرا شد

نشست اعضای نوجوان با موضوع نقد کتاب «شب چهل و یکم» در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل در نشستی که با حضور مهدیه علیقلی‌زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان برگزار شد، کتاب شب چهل و یکم با موضوع دفاع مقدس موردنقد و بررسی اعضا و مربیان در مرکز الگوی تربیتی شماره 2 کانون اردبیل قرار گرفت.

در ابتدا یکی از اعضای فعال مرکز به ارائه خلاصه‌ای از داستان پرداخته و در ادامه کارشناس ادبی کانون استان با پرداختن به نشانه‌هایی که در ادبیات وجود دارد، اعضا را برای درک یک اثر ادبی و فهم نشانه‌ها به آموزش و مطالعه بیشتر دعوت کرده و گفت: برای کشف نشانه و درک معنا، نیاز است متن ادبی را چند بار مطالعه کنیم چراکه در دور اول تمام تلاش ما برای قرائت درست و ارتباط با اثر است در خوانش دوم چون با تعلیق در داستان درگیر نیستیم به برخی جزییات پی می‌بریم و در خوانش سوم می‌توانیم روی جنبه‌هایی مانند شخصیت‌پردازی، زاویه دید و مانند آن متمرکز شویم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست اعضا در مورد شخصیت‌پردازی، چگونگی روایت ایدئولوژی نهفته در متن و پیرنگ داستان به بحث و گفتگو پرداخته و نظرات خود در رابطه با این اثر بیان کردند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت